invalidní vozíky - homenové elektrické vozíkyvideo galerie elektrických skútrúico facebookinvalidní vozíky

elektrický skútr POPULAR - rychlost 37km/h - zánovní - cena 41.900,-Kč

Elektrická tříkolka POPULAR boří základní představy o invalidních skútrech jako o neohrabaných ošklivých vozíčcích.  popolurJedná se totiž o nejrychlejší tříkolku, která se v současné době dá pořídit na našem trhu.

Námi naměřená rychlost 37km/h po rovině Vám zajistí rychlý přesun i na delší vzdálenostia to v nákladech jenom 0,05 Kč na kilometr !. Jedná se tedy již o vozítko, které by mělo konkurovat motocyklům a vozidlům, které denně využíváme např. na cestu do práce nebo potřebujeme se jenom někam přemísti či zajet do města nakoupit.

Ačkoliv vozík postrádá komfort ovládání, který známe z klasických skútrú, které jsou určeny pro invalidy - zejména pak levo a pravostranné ovládání a elektromagnetická brzda, nabízí pořád komfort, který uspokojí 90% zákazníků. Právě díky absenci elektromagnetické brzdy ušetříte až 40% energie. Ovládní je velmi podobné jako motocyklu, kdy rychlost se přidává na pravé straně akcelerátorem, brzdí se přední i zadní brzdou stejně jako na jízdním kole. Brzdy jsou bubnové.

Vozík je určen pro každodenní použítí např. jízda do práce apod. Ideální vzdálenost je tam a zpět do práce celkem 30km. (námi vyzkoušeno)Vozí-li se nebíječka s sebou, můžete jezdi dvakrát dále, během práce se totiž vozík dobije.

bezuhlíkový  motor v předním koleO pohon se stará novinka, kterou je bezuhlíkový (bezkartáčový) motor o výkonu 500W při napětí 48V. Co je ještě zajímavější, že motor je vložen v předním kole. Konstruktéři tak ušetřili nemálo váhy oproti klasickému uložení, kdy je motor vzadu a proto musí být umístěn i diferenciál. Toto vše odpadá a hmotnost skútru i s bateriemi je tedy pěkných 85 kg (bežné skútry mají

popolur
řídítka

popolur
zadní pohled

popolur
boční pohled

popolur
osvětlení

popolur
motorové přední kolo

popolur
zadní kolo

popolur

kolem 110kg). Tato nová bezuhlíková technologie přináší mnoho výhod, zejména pak ochranu proti zničení motoru resp. kumutátoru a uhlíků u klasických uhlíkových motorů.

Předek skútrú je konstrukčně shodný jako u malých benzínových skútrú vč. uložení předního kola. Sedačka je s regulovací v podélném směru, dá se nastavit úhel opěráku. Vzadu na sedačce je velký drátěný koš vč. zavíracího víka.

Mezi řídítkámi je palubní deska, která kromě toho, že je při zapnutých světlech pěkně osvětlena, informuje uživatele o rychlosti a stavu stavu akumulátorů. Na řídítkách jsou na levé i pravé straně tlačítka pro použití klaksonu, dále se zde zapínají světla, na levé straně se zapínají směrová světla. Zpátečka se přepíná na levé straně středového sloupku.

Ačkoliv se jedná o tříkolku, i ve velkých rychlostech je velmi stabilní, (při jízdě z kopce jsme se při rychlosti cca 50km chytili druhého řídítka :). Je to dáno i velkým průměrem kol jak v předu tak vzadu (16" = 40,6cm) což je znát.

Vozík je vybaven i zpátečkou .

Samozřejmostí je automatická nabíječka, která se připojuje pod sedákem.

Tento designově velmi zdařilý kousek je určen pro každodenní použití s důrazem na rychlý pohodlný přesun. Není potřeba řidčské oprávnění.

Technická data:

rozměry:
délka: 148cm
šířka: 68 cm
výška 120 cm
hmotnost: 85kg
nosnost: 150kg
motor: bezuhlíkový 500W/48V v předním kole
doba nabíjení: 6-8 hod
rychlost: 37km/h
zpátečka: ano
přední brzda: bubnová
zadní brzdy: bubnová v každém kole
osvětlení: ano
směrová světla: ano
baterie:4x20Ah
dojezd: 45km
zpátečka: ano





optimalizace PageRank.cz |copyright (C) 2007 - 2013 elektrické vozíky BOGO| powered by ABi |